Friday, January 29, 2016

Sesi Engagement Bersama Jabatan

Sesi Engagement Bersama Jabatan : Projek Latihan INTAN Wilatah Utara bagi tahun 2016 telah diadakan pada 28 Januari 2016 bertempat di Dewan Jubli Perak, INTAN Wilayah Utara. Seramai 89 orang pegawai yang menguruskan sumber manusia di jabatan masing-masing di wilayah utara hadir untuk sesi kali ini. Sesi ini bertujuan untuk mempromosikan kursus yang dijalankan di INTAN Wilayah Utara dan berkongsi mengenai latihan yang diperlukan oleh setiap jabatan. Selain daripada itu, sesi ini juga memberi peluang kepada wakil jabatan untuk memberi cadangan dan pandangan serta berkongsi masalah berkaitan dengan permohonan kursus.
Sesi ini juga merupakan kesinambungan dari beberapa siri perbincangan yang telah dibuat dengan jabatan Kerajaan Persekutan dan Negeri sekitar wilayah utara pada tahun 2015.

Taklimat pentadbiran telah disampaikan oleh YBrs. Dr. Muhammad Arafat bin Nordin, Pegawai Latihan INTURA dan sesi percambahan idea dikendalikan oleh YBrs. Dr. Zurina bt. Abdul Hamid, Pengarah INTURA dan semua Perunding Latihan Kanan dari setiap unit di INTAN Wilayah Utara.














No comments: