Monday, January 5, 2009

Majlis Perjumpaan Bersama PWU 2009

5 Januari 2009 : 8.30 pagi - Majlis Perjumpaan Bersama Pengarah Wilayah Utara (PWU) telah diadakan di Dewan Jubli Perak. Semua warga dapat meluangkan masa untuk turut bersama dalam majlis ini memandangkan tiada kursus dijalankan pada hari ini.

Majlis ini dimulakan dengan persembahan Koir INTURA yang diketuai oleh Pn. Habibah bt Samsuddin sebagai instructornya. Untuk memberkati majlis, bacaan doa telah disempurnakan Tn. Hj. Ab. Halim b. Majid.

Seterusnya PWU, Tn. Hj. Aziz b. Mohamad telah menyampaikan Ucapan Tahun Baru 2009. Antara fokus utama amanat beliau adalah mengenai kerjasama berpasukan, perubahan sikap, rasional dalam menjalankan tugas, sistem pengurusan yang baik, peranan jawatankuasa-jawatankuasa INTURA, Pengujudan coffee corner disetiap unit dan disiplin warga.Ucapan beliau berakhir pada 10.00 pagi dan diharapkan semua warga dapat mengambil perhatian diatas pandangan, cadangan, idea dan komen beliau.

Selepas itu, sessi bergambar untuk semua warga bersama PWU telah diadakan di Foyer Pentadbiran dan diakhiri dengan jamuan ringan di Balai An-Nadwah


Kumpulan Koir INTURA

Pengacara Majlis

Pemimpin Bacaan Doa PWU khusyuk memberi amanat tahun baru
Warga INTURA bergambar beramai-ramai

No comments: